torsdag 29 januari 2015

Premiär

Löpning går sådär kan man säga. Det är tungt att komma ut, men när jag gör det känns det helt ok med löpningen, men det är inte så kul som det brukar. Det ger inte den där sköna känslan när jag är ute. Det rullar bara, kommer hem, duschen och sen, ja… Det var det. Jag ska ta ett par dagars vila från min egen löpning nu.

Igår var dock premiär för något kul. Min egna lilla löpargrupp här i Skurup. Jag kör det i samarbete med gymmet L9 Fitness och det känns som en bra kombo. Vädret var inte direkt med oss, 3 grader, mörker, regn och stormvindar. Men, det kom ett gäng hugade löpare och det blev en timme teknikträning. Vi får se vad temat blir nästa gång, men det kommer definitivt bli jobbigare. Det kan jag utlova direkt. 

Premiärgänget som trotsade regnet och stormen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar