tisdag 14 januari 2014

Pure Running Camp

Vintern är i full gång med allt vad det innebär. Träningsmässigt för mig blir det lite oplanerade löprundor efter något glatt, kaosartad improvisationsprogram som egentligen inte finns. Det varvas med lite löppass med styrka som fokus. Vintern går dock sakta men säkert mot vår och det är dags att blicka framåt.

Här om dagen blev jag tillfrågad om jag ville vara löpledare på en löp-camp i maj. En helg av löpning, lite föreläsningar, en säng, lite mat och umgänge med en massa andra löpare. Count me in! Jag är egentligen en enstöring när det gäller träning. Pannben i ensamhet är min melodi, men ibland är det kul att träffa likasinnade.

Lägret är så klart öppet för alla, men jag gillar att man tänker evolutionär löpning på fotot.

Det handlar om Pure Running Camp som No-RISK anordnar i skogarna på Hallandsåsen. Det blir mycket löpning och lite föreläsning. Dessutom kommer legenden Rune Larsson vara på plats. Bara det gör att det inte går att missa. Det är ett begränsat antal platser och först till kvarn…

Legenden Rune Larsson kommer vara på plats. Tror jag kommer bli lite "star struck".

För mer info och för anmälan kolla in länken nedan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar